A Meeting of Minds - An Anne McCaffrey Discussion Forum  

Go Back   A Meeting of Minds - An Anne McCaffrey Discussion Forum > The International Wing > Nederlands – Dutch

Nederlands – Dutch Een forum voor Anne McCaffrey fans uit Nederland, België en Suid-Afrika

Reply

Thread Tools
Old Oct 29 2005, 07:25 AM   #1
Hans
Master Archivist

Hans's Avatar

Fan of: Pern!
Post Nederlandstalige Anne McCaffrey boeken te koop

Voor wie dit leest, hmm... voor wie dit kan lezen en mogelijk interesse heeft:

Ik heb nog te koop:

Pern
  • Drakentocht (Het Spectrum) 1x
  • De Witte Draak (Het Spectrum) 1x
  • omnibus Drakevlucht + Draketocht; hardcover met stofomslag in uitstekende staat (De Boekerij) 2x

Overig
  • Het schip dat zong (Bruna) 1x

Stuur me een PM of mail elrhan@pern.nl als je interesse hebt; dan zoek ik op wat de porto is en wat de totaalprijs wordt.

Visit The Pern Museum & Archives for all your Pern and Anne McCaffrey News and Resources!
The Pern Museum & Archives is the home of the Pern Encyclopedia and the Pern Bloodlines.

Last edited by Hans; Apr 22 2008 at 10:42 AM.
Hans is offline   Reply With Quote
Old Apr 6 2010, 09:28 AM   #2
Vero
Junior Member
Muskie

Fan of: damnia
Now Reading: dinosaur planet
Default Re: Nederlandstalige Anne McCaffrey boeken te koop

Hallo daar,

Ik woon in België en vraag me af bij welke boekhandel je nog McCaffrey boeken kan kopen? Mag zeker in het Engels, want ik heb haast alle nederlandstalige boeken, maar ook Engelse.
Ik kocht ze zo'n 5 jaar geleden (of langer) in de FNAC, maar in Leuven hebben ze tot m'n grote verbazing NIKS van haar!

Alvast bedankt voor tips!

Groetjes,

Vero
Vero is offline   Reply With Quote
Old Apr 6 2010, 09:41 AM   #3
Hans
Master Archivist

Hans's Avatar

Fan of: Pern!
Default Re: Nederlandstalige Anne McCaffrey boeken te koop

Oei, Vero, bij de meeeste boekhandels staan Engelse Anne McCaffrey boeken al niet meer op de planken maar het overgrote deel van de titels (zeker alle Pern boeken) zijn nog te bestellen hoor.

Nederlandstalige boeken zijn al jaren "out of print". Ik heb er zelf nog een paar te koop maar de niet door het Spectrum heruitgegeven titels zijn zeer moeilijk en alleen antiquarisch/tweedehands te bekomen en dan nog met veel moeite.

Nogmaals, een goede boekhandel zal McCaffrey pocketboeken/pperbacks voor je bestellen. Wat hardcovers betreft zijn alleen de allerlaatste titels en die van Todd te bestellen. Makkelijkst en goedkoop is trouwens eBay en Amazon, de eerste voor tweedehands en de tweede voor nieuw en tweedehands.

Neus ook eens rond in ons Market Place forum: http://forums.srellim.org/forumdisplay.php?f=52. Ik bied zelf wat boeken te koop aan en zelfs titels tegen slechts verzendkosten.

Groeten
Hans

Visit The Pern Museum & Archives for all your Pern and Anne McCaffrey News and Resources!
The Pern Museum & Archives is the home of the Pern Encyclopedia and the Pern Bloodlines.
Hans is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules