Thread: Welkom
View Single Post
Old Apr 22 2008, 05:47 PM   #29
Hans
Master Archivist

Hans's Avatar

Fan of: Pern!
Default Re: Welkom

Ja, de boeken van Todd tellen mee. Een complete lijst van Pern (en ook andere) publicaties is te vinden op zowel mijn website: www.pern.nl (Engelstalig) als op die van de eigenaar van deze site, Cheryl: http://pern.srellim.org/ (uiteraard ook Engelstalig)

Het verraad zegt me echt niets. Vindt jij ook niet dat het hoog tijd wordt dat de Harper Hall boeken nu eens in vertaling verschijnen om ook op de Nederlandse markt eens wat Pern voor jongeren (young adults) rond the strooien?

Mocht je nog boeken missen... ik heb aardig wat dubbel. Bezit een collectie van vele honderden Pern boeken in behoorlijk wat verschillende talen. Er zijn hier wel meer verzamelaars maar ik ben een beetje gek en de enige die alle verschillende omslagen/covers spaart, dus ook in andere talen. Heb inmiddels Pern boeken uit Nederland, Amerika, Groot-Britannië, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië, Finland, Zweden, Denemarken, Estland, Rusland, Thailand en Brazilië. Niet dat ik al deze talen spreek hoor, slechts een handvol.

Visit The Pern Museum & Archives for all your Pern and Anne McCaffrey News and Resources!
The Pern Museum & Archives is the home of the Pern Encyclopedia and the Pern Bloodlines.
Hans is offline   Reply With Quote