View Single Post
Old Nov 28 2005, 03:02 PM   #1
Hans
Master Archivist

Hans's Avatar

Fan of: Pern!
Gezocht: De afvalligen van Pern

Het is om gek van te worden! Ik ben een serieuse Anne McCaffrey en Pern verzamelaar en bezit meer dan tweehonderd boeken van haar hand. Ik bezit Pern boeken in diverse talen en heb zelfs van Engelstalige edities de zowel de Amerikaanse als de Engelse, simpelweg omdat er tussen die edities vaan tekstuele verschillen zitten.

Natuurlijk bezit ik de nederlandse niet-Pern boeken van Anne's hand.
Natuurlijk prijken de door Het Spectrum en de door De Boekerij uitgegeven Pern boeken in mijn boekenkasten... néé... niet allemaal...

Al jaren ben ik bezig het enige, nog ontbrekend, Nederlandse Pern boek te bemachtigen: De Afvalligen van Pern (The Renegades of Pern) maar het lijkt wel of er slechts een paar zijn, of alle liefhebbers hun exemplaar angstvallig in een kluis) bewaren en verre houden van mijn begerige ogen

Het irriteert mateloos dat ik het boek in meerdere edities, waaronder Duits en Frans wel heb maar niet in mijn eigen taal.

WIE HELPT MIJ? Graag een mail naar: hans@pern.nl

Visit The Pern Museum & Archives for all your Pern and Anne McCaffrey News and Resources!
The Pern Museum & Archives is the home of the Pern Encyclopedia and the Pern Bloodlines.
Hans is offline   Reply With Quote